فاضل نظری

 

بین ماهی های اقیا نوس و ماهی های تنگ

                                              فرقی نیست وقتی چاره ای جز اب نیست

 



نظرات شما عزیزان:

Eli joooooooooooooooon
ساعت16:10---4 تير 1392
come on BABY1

شاه توت
ساعت12:42---19 بهمن 1391
این شعر رو خیلی دوست دارم...

طنز
ساعت15:34---10 بهمن 1391
با سلام من از وب شما بازدید کرد به راستی جایی قدر دانی از زحمات مدیر وب است من شمارا به وب خودم دعوت می کنم لطفا دعوت ما را بپزیرید واگه خواستید تبادل لینک کنیم اول من را با اسم طنز و با ادرس www.mkhaneh.lxb.irلینک کن ممنون از لطف شما در ضمن عضو خبر نامه ما شوید تا هر روز مطالب جذابی به شما ارسال گردد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اشعار استاد فاضل نظری ، ،

تاريخ : سه شنبه 10 بهمن 1391 | 15:22 | نویسنده : negin |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.